Передплатити Підтримати

Троянди з рук виривали, гречку мішками хапали...

На відкритті нового ТЦ «Ашан» покупці штурмували прилавки.

У четвер, 10 вересня, у Львові офіційно відкрили другий торговий центр “Ашан”. Відкриття спричинило нечуваний ажіотаж. Люди почали юрмитися біля входу за три години до урочистостей. Подвір’я торгового центру перетворилося на щось типу митного переходу “Шегині”... Таке споживацьке паломництво нагадувало “чорну п’ятницю” у США — період сезонних розпродажів. Коли перерізали стрічку і двері супермаркету відчинили, відвідувачі чимдуж рвонули, що аж валили одне одного з ніг. Після закупів на виході з ніг збили клієнтів... Товари котилися по подвір’ї.

Як розповів очевидець події, львів’янин Назарій Пархомик, кілька людей при вході впали на кошики для продуктів. Пенсіонери рвонули за дешевими крупами, консервами, закрутками та фруктами. Гречку з полиць змітали, як гарячі пиріжки. Крупу брали ледь не мішками...

При вході відвідувачам роздавали флаєри з 15-% знижкою на товари та троянди. Дехто виривав з рук волонтерів по кілька троянд. Відвідувачі соцмереж пишуть, що через це одній волонтерці поранили колючками руки. “Навіть якщо ти не хотів заходити всередину, тебе просто туди запхали, - ділиться враженнями львів’янка Мія Костецька. - Люди почали бігти через прохідні на касах... Французи від такої картини були у великому шоку. Вони почали показувати, щоб люди проходили по входу, де була простелена червона доріжка”.

“Я то думаю, чому у маршрутках немає бабульок, які їдуть до Привокзального базару? Вони рванули до “Ашану”, - висловилася у соцмережах пані Світлана.

Психологи кажуть, що гігантські споживацькі апетити спричинені насамперед бідністю людей. Другий чинник — це хворобливий потяг до халяви. Як сказала “ВЗ” психолог Марта Пивоваренко, черги і тиснява під час відкриття торгового закладу не варто розцінювати як негативні особливості українців. Не секрет, що під час “чорної п’ятниці” американці теж збивають одне одного з ніг, займають черги ще вночі і наввипередки змітають з полиць усе, що потрапляє під руки...

На думку Марти Пивоваренко, уся справа — у маркетинговому ході власників закладу, які добре вивчили психологію споживачів. “Люди схильні до віри в те, що черга, унікальність, ексклюзивність у конкретні дні — те, що їм потрібно, - наголошує Марта Пивоваренко. - Люди люблять конкурувати, а це один із мотиваторів”.

Кому халявний шопінг, а кому - транспортна морока... Під час відкриття “Ашану” на вул. Володимира Великого утворився корок, який тягнувся від нового ЦУМу до вул. Кульпарківської. Пасажири приватного і громадського транспорту не приховували обурення, тому що катастрофічно запізнилися на роботу.