У рекламу іде всяк: і політик, і співак

На життя українські знаменитості заробляють не лише виступами на концертах і корпоративах

Через незаповненість концертних залів українські зірки повернулися до заробітків на рекламі. На телебаченні тільки й видно відомі обличчя, що намагаються «втюхати» продукт чи послугу. З одного боку, у глядача є довіра до зірки, а з іншого — може постраждати її репутація, через неякісний товар. Адже люди хочуть їсти смачний шоколад від свого кумира чи мати суперволосся після миття розрекламованим шампунем. Багато компаній, завдяки залученню до реклами своїх продуктів та послуг упізнаваних особистостей, збільшують обсяги продажів більш ніж на 20 відсотків.

«Жертви реклами»

Гонорари деяких артистів, які знялися свого часу в рекламі, сягали $20 тисяч. Заради грошей чи додаткового піару зірки готові стати продавцями автомобілів, спиртних напоїв, дезодорантів, а також приміряти незвичні образи. Зараз знаменитості затребувані у сфері рекламування телефонного зв’язку, техніки, прикрас, автівок.

Співачка Світлана Лобода знімалася у рекламі безалкогольного напою на восьмому місяці вагітності. Після ролика з Володимиром Горянським, де він «агітує» купити горілку, всі чомусь вирішили, що у актора проблеми із “зеленим змієм”. Потап і Настя часто долучаються до рекламних кампаній. «Ближчими» вони стають у рекламі техніки і «смачними» у роликах про сухарики. Найбільше різноманітних товарів асоціюється зі співачкою Ані Лорак. Її пам’ятають у роликах про косметику, дитячі підгузки, обігрівачі та шоколад.

«Все в сім’ю»

Інколи зірки намагаються втиснутись у рекламний ролик всією сім’єю. Так, у рекламі мінеральної води “Прозора” зі своїми дітьми знялася телеведуча Сніжана Єгорова: активно розхвалювала чудові властивості та смак “джерельної насолоди”. Глядачі з цікавістю переглянули ролик, де акторка Руслана Писанка разом з симпатичним хлопчиком знялася в рекламі одного з операторів мобільного зв’язку. От тільки всіх заінтригували не знижки на дзвінки, а чи цей малий, бува, не її син? А от боксер Олександр Усик не приховував, що в одній з рекламних кампаній знімався з дочкою.

Брати Віталій і Володимир Клички пропонували глядачам придбати брендовий шампунь, носові хустинки, відвідати німецький фітнес-клуб і т. д. Погодився засвітитися у телерекламі і лідер гурту «Океан Ельзи» Святослав Вакарчук. Протоптаною стежиною реклами мобільного зв’язку пішли і коміки “95 кварталу”. Ранкову каву глядачі асоціюють з телеведучим Олександром Педаном, який ще не встиг прокинутися, а вже іде її пити…

«Віртуальний бізнес»

Нова «забавка» в українських зірок з метою самопіару — відкриття інтернет-магазинів на своїх офіційних сайтах. Продають різноманітні календарики, чашки, брелоки, повзунки, магнітики, одяг. Співак Вік­тор Павлік випустив жіночі труси. “Вийшла моя прикольна фотографія, як ото відомий знімок Альберта Ейнштейна з висунутим язиком. На основі цієї фотки і були зроблені різні брелочки, магнітики на холодильник, футболки”, — тішиться Віктор. Один екземпляр трусів Вік­тор передав у редакцію “ВЗ”, як доказ його рекламних досягнень. Раніше білизну можна було придбати через офіційний сайт Віктора, зараз ексклюзиву не замовиш. Прибутковий бізнес віртуальних магазинів є у Тіни Кароль (флешки, перстень, футболки), групи «С.К.А.Й.» (дзеркальця, авточашки, краватки). Західні “селебритіс” на дріб’язок не розмінюються: “торгують” здебільшого одягом і парфумами.

Соломія Вітвіцька,

телеведуча

Сигарети, алкоголь, продукти сумнівної якості я ніколи не погоджуюся рекламувати. Адже коли даєш згоду зніматися у рекламі того чи іншого бренду, завжди потрібно зважати на моральні та етичні норми. Тому наразі обрала бути обличчям гідного українського ювелірного бренду. Взагалі, прикраси дівчата дуже люблять і відмовитися від них не можуть. Саме у ці дні на Ukrainian Fashion Week стартувала нова рекламна кампанія патріотичних жіночих прикрас від французького дизайнера Романа Баянд, і ми разом з моєю колегою, телеведучою Мариною Леончук, стали обличчями колекції.

Віктор Андрієнко,

актор

Головне, щоб у рекламі нічого не було на зло людям, не був «заїжджений» формат, що потім не знаєш, куди від неї ховатися. А ще — щоб вона не дратувала глядачів, а була весела. Що стосується моєї останньої реклами, то коли отримав пропозицію, разом із замовником був присутній при написанні сценарію до ролика. Потім люди дзвонили й казали, що бачили мій плакат і в них підвищувався настрій від слів: «Не хвилюйся, гроші будуть». Зараз потрібно звертати увагу на психологічний стан людей. Оці спа-салони, “бреліанти”, неймовірно дорогі лексуси, на кого вони розраховані?

Ігор Кондратюк,

музичний продюсер

Не рекламую того, чого не знаю або вважаю, що це щось погане. Вікна, які я рекламую, порекомендував мені друг архітектор. Відмовляюся від багатьох реклам, які мені пропонують. З останніх пропозицій, котрі мені надійшли, — за велику суму зніматися у рекламі горілки. Не погодився, бо реклама такого напою для мене табу.