Політичні «тошнотики» – за сім мільйонів

Виборчі «ужастики», які вже третій місяць не злазять з телеекранів, у когось викликають блювотний рефлекс, а комусь приносять пристойні заробітки. На рекламне «кіно» партії не скупляться: витрачаються на нього активніше, ніж минулої парламентської кампанії. Лідирує у рейтингу «найтелевізійніших» Партія регіонів.

Як показали результати серпневого моніторингу, проведеного Академією української преси («піддослідними» були вісім провідних телеканалів — «Інтер», «1+1», «Новий канал», «Україна», СТБ, ICTV, Перший національний та TVi), 31 відсоток політичної телереклами — за «Регіонами». На другому місці — виборче «кіно» від об’єднаної опозиції (16%). Комуністи минулого місяця попіарилися з телеекранів «на бронзу» (10%). Замикають п’ятірку «Україна — Вперед!» (9%) та УДАР (7%).

Підрахували в Академії української преси і сумарну (за серпень) тривалість передвиборчих роликів та сюжетів — 50 тисяч 592 секунди. Якщо помножити цю кругленьку суму на середню вартість політрекламної секунди, скажімо, на Першому національному (137 гривень), вийде красномовніша цифра — 6 мільйонів 931 тисяча. Це лише за скромними розцінками. З поправкою ж на вартість політичної реклами у прайм-тайм (секунду ефіру з 21.00 до 22.00 «Інтер», наприклад, оцінив у 959,5 грн.) сума вийде у рази більшою.