Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

До квитка на потяг додаються холоднеча, сніг та хамство провідників

Пасажири сплять у шапках та шаликах, а з вікон мете сніг.

З настанням холодів українські потяги традиційно прибувають до місця призначення із запізненням і перетворюються на холодильні камери на рейках. Однак цього року “Укрзалізниця” осоромилась на

Різдво на повну. У пасажирських вагонах несподіваний гість — сніг. Особливо “намело” у потязі “Львів-Київ”. Там снігом обліпило двері та вікна.

“Перевозять як худобу. Думала, погріюся в потязі — замерзла ще більше”, — скаржиться Олена, яка поверталася зі Львова до Києва. За словами дівчини, спати довелось у шапці, бо з вікна постійно тягнуло холодним вітром: “Лягаючи спати, ні джинсів, ні светра не знімала, навіть шапку натягнула на голову, а шаликом обв’язала шию. Після такої поїздки повернулась додому з нежитем та болями голови”, — обурюється пасажирка.

Однак не всі пасажири такі терплячі. Деякі з них влаштували провіднику скандал, на що той відповів: “Що я можу зробити — пишіть скаргу. Ви не перші, хто жаліється”, — кинув працівник і пішов “збирати касу” за чай та каву. За кілька годин людей із засніжених вагонів все ж “переселили”. Але тепліше не стало. Як виявилось, опалення відсутнє ще у кількох потягах “Укрзалізниці”.

У дизель-потяг “Ланівці-Тернопіль” теж “нахурделило”. Там сидіння замість пасажирів везли снігові кучугури. “У вагоні на підвіконні лежало чимало снігу, і під час руху він залітав майже через кожне вікно”, — обурюється пасажир Віталій.

Дошкуляла негода і зіркам. Повертаючись з відпочинку у Карпатах потягом “Івано-Франківськ-Київ”, відома телеведуча Марічка Падалко була здивована снігом на підвіконні купе. Відповідне фото вона опублікувала на сторінці у соцмережі. На знімку видно, що сніг лежить майже на привіконному столику.

Офіційних коментарів “Укр­залізниця” уникає. На запитання журналіста, хто відповідає за дотримання температурного режиму, прес-секретар сухо кинув: “Надсилайте інформаційний запит”. З власного досвіду знаю, що розглядає ці запити відомство близько 10 днів. А за такий час може і потепління настати.

Знайомий провідник зізнається, що винен у проблемі людський фактор: “На моїй зміні є кілька провідників, які не можуть знайти баланс температурного режиму — то жарко, то холодно. До того ж не всі вміють правильно користуватися пічкою і котлом”. Чоловік каже, що причиною може бути і вугілля. “Держава закуповує неякісне вугілля, яке не дає нормального тепла у такі морози”, — наголошує провідник.

Фото Марії Жук

Схожі новини