В автобусів на ходу відлітають колеса!

Учора у маршрутці № 111 на ходу відлетіло колесо.

Такі маршрутки їздять містом...
Такі маршрутки їздять містом...

Це трапилося в районі вул. Мазепи, 33. Про це у соцмережах повідомили ошелешені пасажири. На щастя, ніхто з них не постраждав. Раніше “травмована” маршрутка належала до АТП-14631.  Тепер у власності приватного підприємця. Тож в АТП від автобуса, який губить по дорозі колеса, відхрещуються…

Це уже не перший такий випадок у Львові. Недавно переднє колесо відпало в автобуса, який обслуговує маршрут

№ 5А (пл. Різні-Винники). У місті нерідко можна побачити перекошені маршрутки, у салоні яких немає поручнів, вирвані сидіння…  Активіст ГО “За якісний транспорт” Ігор Стукалець каже: “Останнім часом кількість машин на маршруті суттєво зменшилася. Якщо вірити пасажирам, дуже часто інтервал становить 40 хвилин.  Таке враження, що більш-менш справні автобуси власники продали… А ті, що залишилися, доживають свого віку. З водіями схожа ситуація (У Львові бракує водіїв, бо чимало з них  їде на заробітки за кордон. — Авт.). Про технічний стан транспорту можна лише здогадуватися. Коли їдеш автобусом, у салоні якого відсутні сидіння, то не дивно, що колеса відлітають”.

Автобуси № 111 курсують за маршрутом Дубляни — вул. Симона Петлюри.  В АТП кажуть, маршрут нерентабельний. “Не сьогодні-завтра цей маршрут вмре, — кажуть в АТП. — Багато пільговиків. Відшкодування за пільговиків немає… Щоб АТП не зупинило роботу, на рік перевізники мають купувати не менше, ніж 20 нових автобусів”.

Перевізники наголошують, українські автобуси для громадського транспорту — неякісні. Хоча і коштують 1,5 млн. грн. (близько 50 тисяч доларів).  “Через п’ять років український автобус перетворюється на друшляк, — кажуть підприємці. — Проте влада наголошує, що треба підтримувати свого виробника. З-за кордону теж не можемо привезти автобус, він має бути не нижче стандарту, ніж Євро-5 (так записано в українському законодавстві). Але такий автобус коштує дорого, 130 тисяч євро. Виходить замкнуте коло…”.