Facebook, Twitter і Google дадуть свідчення в Сенаті США у справі про втручання РФ у вибори
- 28.10.2017, 12:18
- 1 499
Компанія Facebook оголосила про зміни, завдяки яким політична реклама в соцмережі має стати прозорішою.
Компанію активно критикували після повідомлень про три тисячі політичних рекламних оголошень, пов'язаних з Росією.
Рекламодавці надаватимуть більше інформації, що дозволить їх ідентифікувати, написав на своїй сторінці керівник Facebook Марк Цукерберг.
Соцмережа, за його словами, буде маркувати їхню рекламу як політичну, а "вони повинні будуть розкрити джерело фінансує".
"Ви також зможете подивитися, скільки заплатив рекламодавець, хто дивиться цю рекламу і дізнатися кількість переглядів, - повідомив Цукерберг. - Наша мета - повністю запровадити це в США перед проміжними виборами в 2018 році".
Компанія також збирається взяти на роботу кілька тисяч модераторів для виявлення політичної реклами.
Ці заходи вжито після повідомлень про те, що групи користувачів, яких підтримувала Росія, використовували оголошення в соціальних мережах для втручання у вибори в США в 2016 році.
На початку вересня цього року у Facebook заявили, що протягом майже двох років фейковий облікові записи, пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі.
З червня 2015 по травень 2017 року, за даними Facebook, На приблизно три тисячі оголошень витратили близько 100 тисяч доларів.
Розслідування торкнулося і реклами в сервісі обміну фотографіями Instagram, який належить компанії.
Від Facebook вимагали більшої прозорості. Після чого компанія оголосила про зміну алгоритму роботи з платними постами.
"Ми будемо працювати над створенням стандарту прозорості для політичної реклами", - писав Цукерберг.
Інформацію про рекламні оголошення, пов'язані з Росією, він пообіцяв передати тим, хто розслідує можливе втручання Москви у вибори президента США.
У вівторок керівники Facebook та інших інтернет-компаній виступатимуть на слуханнях в сенаті США.
У жовтні ЗМІ повідомили, що Google також знайшов сліди російського фінансування в контекстній рекламі політичного змісту.
Ще на початку року спецслужби США заявили, що Росія нібито допомагала Дональду Трампу перемогти на президентських виборах, зокрема поширюючи в соцмережах неправдиву інформацію.
Росія своєю чергою заперечує втручання в американські вибори.
Facebook, Twitter і Google дадуть свідчення в Сенаті США у справі про втручання РФ у вибори
Співробітники компаній Facebook, Twitter і Google наступного тижня, 31 жовтня, виступлять з наданням свідчень в юридичному комітеті Сенату Конгресу США у справі про можливе втручання Росії в вибори президента в 2016 році, повідомили в сенатському підкомітеті по боротьбі зі злочинністю та тероризмом, передає DW
Як пояснили законодавці, слухання будуть присвячені проблемі "російської пропаганди і екстремістських матеріалів" в соцмережах.
Раніше повідомлялося, що Google виявив можливі докази втручання Росії у вибори в США.
Нагадаємо, що на початку вересня компанія Facebook опублікувала дослідження про можливий зв'язок між рекламою, яка купувалася в соцмережі користувачами з РФ, і виборами президента США в 2016 році.
Близько 10 млн користувачів побачили рекламні оголошення політичного характеру, які пов'язують з Росією і її можливим втручанням в президентські вибори в США.
У прес-службі президента Росії Володимира Путіна відповіли, що РФ не займалася розміщенням політичної реклами в Facebook.
Після виборів президента США восени 2016 року Центральне розвідувальне управління США дійшло висновків, що хакерські атаки з боку Росії на офіційні установи в США під час президентської кампанії були спрямовані безпосередньо на підтримку Дональда Трампа, а не на дискредитацію самого процесу демократичних голосувань.
Пізніше національна розвідка США виклала в публічний доступ незасекречену версію доповіді про "втручання Росії у вибори". Документ має і секретну версія, яку раніше представили Бараку Обамі і Дональду Трампу.
Згідно з документом, президент Росії Володимир Путін наказав провести хакерські атаки з метою вплинути на вибори в США.
Джерело: BBC Україна