Олександр Ягольник: "Невже випадок з Ані Лорак в 2014 так і не навчив українських рекламістів"
- 10.07.2017, 12:34
- 2 085
Український продюсер Олександр Ягольник гнівно висловився про новий рекламний ролик торгової марки Pepsi.
Його обличчям став поп-виконавець Олексій Потапенко (Потап), який заслужив скандальну репутацію виступами в Росії і візитами його підопічних до Кремля за нагородами.
Відповідний пост Ягольник опублікував на особистій сторінці у Facebook.
"Потап у цьогорічній рекламі Pepsi відразу ж нагадав про всім відомі зняті в Кремлі штани перед московським шоу-бізнесом одразу після російської анексії Криму та ганебні слова подяки "за то, что нас здесь терпите". Про його недолугі публічні виправдовування цього сорому словами одного з російських міністрів про "зайву хромосому". Про гастролі певної частини українських поп-зірок у РФ тоді, коли на Донбасі йде війна і мало не щодня гинуть українські військові", - наголосивши Ягольник, додавши ще кілька пунктів.
За словами продюсера, реклама лише викликала почуття відрази до улюбленого напою.
"Принагідно виникає й інше запитання: невже випадок з Ані Лорак в 2014 так і не навчив українських рекламістів, що ті з естрадних зірок, хто не гребує виступати в РФ після анексії Криму, викликають стійку антипатію тої частини українського суспільства, яка війну на Донбасі називає війною, а не "конфліктом", - продовжив Ягольник.
Як підсумок продюсер висловив надію, що його позицію підтримають у мережі.
Джерело: Обозреватель