Передплата 2024 ВЗ

Наступний етап тендеру на визначення перевізників — 27 лютого

  • 21.02.2017, 13:29
  • 1 724

Конкурс на визначення нових 46 власників міських маршрутів увінчався скандалом.

Наступна спроба призначена на 27 лютого. За годину до засідання конкурсного комітету чиновники Львівської міськради отримали ухвалу Львівського окружного адміністративного суду про заборону проводити конкурс на частину маршрутів - №13, 18, 22, 41, 43. До суду подала компанія-перевізник «Фіакр», яка є учасником конкурсу. Головна претензія перевізника — управління транспорту мерії, начебто, створило не конкурентні умови та порушує Закон України “Про автомобільний транспорт”.

Зокрема, маршрути поділені на великі лоти (більше десяти маршрутів, а не один-три, як раніше вимагали громадські активісти). У Фіакрі” кажуть, це зроблено для того, щоб свідомо не допустити до участі у конкурсі нові підприємства, які не володіють великою кількістю транспорту, але можуть запропонувати якісне обслуговування. В умовах конкурсу передбачено режим «Маршрутне таксі», який не вимагає чітких графіків руху на кожній зупинці. У компанії “Фіакр” кажуть, це суперечить Закону України «Про автомобільний транспорт», унеможливлює дотримання графіку роботи маршрутки.

Конкурсний комітет розкрив конверти. Виявилося, у тендерних змаганнях беруть участь п’ять перевізників, чотири з яких уже працюють на маршрутах міста - АТП № 1, АТП-14630, ТОВ «Міра і К», «Фіакр-Львів». Новий учасник, який хоче вийти на ринок перевезень Львова, - ТОВ «СВ Лайф» із Рівного. Ця компанія претендує на лот №4, що об’єднує маршрути №15, 19, 21, 23, 26, 31, 36, 38, 42, 44. Конкурент рівненського “Лайфу” - АТП-14630, яке кілька років обслуговує ці маршрути. Та рівненський “Лайф” не допустили до наступного етапу конкурсних змагань через те, що перевізник не має низькопідлогових автобусів. А це є обов’язковою умовою участі в конкурсі. Тож далі між собою змагатимуться чотири перевізники, які роками працюють у Львові. По суті, це вибір без вибору...

Схожі новини