«Високому Замку» — 25 років!

День народження газети — 7 вересня 1991 року.

7 вересня газета “Високий Замок” святкує чвертьстолітній ювілей.  “Високий Замок” — одне зі знакових видань в Україні, за публікаціями якого протягом 25 років можна прослідкувати основні віхи розвитку держави. Не раз видання змогло вистояти у складних умовах і залишилося популярним та затребуваним серед читачів.

Газета зростала разом із Україною. Якщо спершу це була редакція, де працювало близько тридцяти чоловік, то зараз це потужний Видавничий Дім, де працює близько двохсот. “Високий Замок” одним із перших в Україні збудував власну систему розповсюдження, створив одну з найкращих друкарень. Зараз Видавничий Дім “Високий Замок” — потужний поліграфічний комплекс, який виконує замовлення на друк українських паперових видань. А також, окрім газети “Високий Замок”, випускає цілий спектр власних, так званих нішових, видань: журнали «Життя і жінка», «Неймовірні історії життя», «Добра кухня», газети «Добре здоров’я», «Добрий господар». Не зважаючи на складну економічну ситуацію в країні, нещодавно Видавничий дім розпочав новий проект — світ побачив історичний журнал «Маловідома історія. Далеке і близьке». Нове видання уже стало популярним серед інтелектуальних читачів.

“Концепцію нової газети “Високий Замок” в далекому 1991 році ми обговорювали з головою Львівської обласної ради першого демократичного скликання В’ячеславом Чорноволом, — розповідає засновник і перший головний редактор газети Степан Курпіль (нині — генеральний директор Видавничого Дому “Високий Замок”). — Спочатку це було видання журналістського колективу і Львівської обласної ради.  Потім ми попросилися у вільне плавання і обласна рада, до честі її тодішнього керівництва і депутатського корпусу, відпустила нас, тобто відмовилися від співзасновництва. Це унікальний випадок в новітній історії України. Тільки зараз в Україні дійшли до того, що на законодавчому рівні редакції державних і комунальних газет отримали право на роздержавлення. А ми це зробили самотужки майже 20 років тому!”.

“З самого початку я бачив, що газета повинна мати загальноукраїнський резонанс, — веде далі Степан Курпіль. — Це має бути інформаційний продукт, цікавий насамперед читачу. За цей час були неодноразові спроби перешкодити виходу газети, залякати нас, зробити “ручними”. Це не вдалося. Достатньо один  раз дати якусь слабинку і піддатися на будь-чий тиск (влади, політиків, чи бандитів), як цей тиск стане безперервний. Це все одно, що піддатися на шантаж терористів”.

“Армія” читачів усіх видань Видавничого Дому “Високий Замок” становить понад півмільйона!