У «Львівводоканалі» створили call-центр для прийому показів лічильників
- 27.07.2016, 14:49
- 2 177
З метою покращення якості обслуговування споживачів, у «Львівводоканалі» створили окремий call-центр для прийому показів лічильників та надання роз’яснень щодо нарахування за послуги водопостачання та водовідведення.
Відтепер багатоканальна телефонна лінія 24-00-100 працює з понеділка по п’ятницю з 0800 год до 2000 год, а також в суботу з 0900 год до 1400 год. Для зручності споживачів продовжено термін подання показів лічильників до 29 числа місяця, передає прес-служба ЛМР.
«Просимо наших абонентів користуватися можливостями передачі даних за допомогою електронної пошти та на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів https://infolviv.com.ua. Також інформуємо, що показники приладів обліку води можна подати з 20 по 29 число місяця в журнал внесення показників приладів обліку води, який знаходиться ЛКП за місцем проживання», - повідомив заступник директора з маркетингу ЛМКП «Львівводоканал» Володимир Король.
Нагадуємо перелік електронних адрес, за якими приймають показники лічильників:
Галицький район [email protected]
Франківський район [email protected]
Залізничний район [email protected]
Шевченківський район [email protected]
Личаківський район [email protected]
Сихівський район [email protected]
Позаміські споживачі [email protected]