Передплата 2024 ВЗ

Автозаправки оштрафували за неякісне пальне

  • 10.03.2016, 20:37
  • 2 100

У зв'язку з неналежною якістю нафтопродуктів на низку операторів роздрібного ринку, зокрема, заправки «ОККО», «Укрнафта», «WOG», «Пульс 24», «Оріон» та «Гарант  Експрес» накладено штрафи у розмірі 246,9 тис. грн.

Про це повідомляє сайт Державної ветеринарної та фітосанітарної служби України.

«За дорученням Прем'єр-міністра Держпродспоживслужба України перевіряє якість нафтопродуктів на автозаправках роздрібних операторів моторних палив в усіх регіонах України. Через невідповідність нафтопродуктів вимогам нормативно-правових актів до суб'єктів господарювання застосовано адміністративні та адміністративно-господарські санкції у сумі 245,9 тис. грн», - йдеться у повідомленні.

Так, за даними Держспоживінспекції, фахівці якої залучалися до інспектування, впродовж січня-березня 2016 року було перевірено та відібрано зразки від 235,2 тис. л нафтопродуктів на: АЗС «ОККО» ПП «ОККО-Нафтопродукт», АЗС «БРСМ-Нафта» ТОВ «Стейт Оіл», АЗС «UPG» ПП «Укрпалетсистем», АЗС «WOG» ТОВ «ВОГ Рітейл», АЗС «Shell» ТОВ «Альянс Холдинг», АЗС 16 №02 ТОВ «Бруком», АЗС «Катрал» ТОВ «Катрал Південь», АЗС «ТНК» ТОВ «Восток», АЗС «КЛО» ТОВ «Прем'єр Ліга», АЗС «Амік» ПІІ «Амік Україна», АЗС «Сокар» ТОВ «Сокар Петролеум», АЗС «Пульс 24» ТОВ «Пульс 24», АЗС «Західенергопостач» ТОВ «Західенергопостач», АЗС «Оріон» ТОВ «Оріон» та АЗС №20 ТОВ «Гарант Експрес».

Забраковано і знято з реалізації 20 тис. л моторного пального, з них на:

- АЗС «ОККО» ПП «ОККО-Нафтопродукт» перевірено дизельне паливо сорту F (EN 590) у кількості 14,5 тис. л, забраковано 14,5 тис. л;

- АЗС «Укрнафта» ПАТ «Укрнафта» перевірено дизельне паливо "Євро" у кількості 1,48 тис. л, забраковано 1,48 тис. л;

- АЗС «Пульс 24» ТОВ «Пульс 24» перевірено бензин А-95 у кількості 0,4 тис. л, забраковано 0,4 тис. л, та бензин А-92 К5-Євро у кількості 0,8 тис. л, забраковано 0,8 тис. л;

- АЗС «Оріон» ТОВ «Оріон» перевірено бензин А-95 К-5 Євро у кількості 0,8 тис. л, забраковано 0,8 тис. л;

- АЗС № 20 ТОВ «Гарант Експрес» перевірено бензин А-92 у кількості 2 тис. л, забраковано 2 тис. л.

Через невідповідність нафтопродуктів вимогам нормативно-правових актів до суб'єктів господарювання застосовано адміністративні та адміністративно-господарські санкції у сумі 245,9 тис. грн. Зокрема:

до АЗС «WOG» застосовано адміністративні та адміністративно-господарські санкції у сумі 101,7 тис. грн;

до АЗС «Укрнафта» застосовано адміністративно-господарські санкції у сумі 67,1 тис. грн.,

до АЗС «Пульс 24» застосовано адміністративні та адміністративно-господарські санкції у сумі 29,7 тис. грн.,

до АЗС № 20 ТОВ «Гарант експрес» застосовано адміністративно-господарські санкції у сумі 47,4 тис. грн.

Стосовно ПП «ОККО-Нафтопродукт», ТОВ «Оріон» та ТОВ «Стейт Оіл» триває розгляд справ, за результатами яких до зазначених суб'єктів господарювання будуть застосовані штрафні санкції.

У відомстві зауважують, що при спробі провести позапланову перевірку на АЗС «Shell» ТОВ «Альянс Холдинг» її керівництво створило перешкоди інспекторам у місті Києві у її проведенні, за що передбачена відповідальність за пунктом 8 частини 1 статті 23 Закону України «Про захист прав споживачів». До ТОВ «Альянс Холдинг» застосовано штрафні санкції у сумі 13,7 тис. грн.

Зазначається, що у разі надходження скарг від споживачів перевірки будуть продовжуватися.

Після проведеної перевірки компанія Shell оприлюднила офіційного листа:

«Мережа АЗС Shell в Україні керується принципами відкритості та прозорості у своїй роботі, дотримуючись високих міжнародних стандартів компанії та вимог українського законодавства. На всіх своїх АЗС компанія реалізує виключно високоякісне пальне, що підтверджується сертифікатами якості для кожної партії пального та контролюється шляхом відбору проб з кожної партії пального сертифікованою лабораторією. Крім того, усі АЗС мережі проходять регулярну повірку від Держпродспоживстандарту України.

Під час однієї перевірки Держпродспоживслужбою АЗС Shell №4038 за адресою м. Київ, Столичне шосе, 20 склалося непорозуміння, внаслідок якого інспектори товариства захисту прав споживачів не змогли відібрати проби пального для перевірки якості. Непорозуміння сталося через відсутність керівництва АЗС. Компанія Shell провела внутрішнє розслідування, за результатами якого була також проведена необхідна роз’яснювальна робота з персоналом для усунення подібних випадків у майбутньому.

Від імені компанії Shell, ми перепрошуємо за прикрий випадок і запевняємо, що всі АЗС компанії відкриті до перевірок пального з боку компетентних державних органів відповідно до визначених законодавством правил та процедур.

Зазначимо, що подібні перевірки на АЗС Shell вже успішно проводилися. Одна з останніх була здійснена Держінспекцією з питань захисту прав споживачів 22.02.2016 на АЗС Shell №8002 за адресою м. Одеса, вул. Добровольського, 6», — йдеться в офіційному листі.

Схожі новини