Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Для мешканців Сихівського району відкрили новий Центр надання адміністративних послуг

  • 06.10.2015, 15:33
  • 11.4K

Влада стає ближчою і більш відкритою. Львівська міська рада спрощує життя мешканців. Тепер всі послуги можна отримати в єдиному місці.

Для мешканців Сихівського району відкрили новий Центр надання адміністративних послуг на пр. Червоної Калини, 72А. Подати звернення, записатись на прийом до посадовця, подати заяву на отримання адміністративної послуги, отримати результат послуги — все це доступно для сихівчан у новому офісі ЦНАП.

«У міській раді на першому поверсі є Центр надання адміністративних послуг. Дуже часто люди повинні приїжджати з інших районів. Ми хочемо, щоб у кожному районі був свій Центр надання послуг. Ми починаємо зі Сихівського району. Він найбільший у нас. Від сьогодні будь-які питання, пов’язані з владою, будь-які довідки щодо платежів, чи, наприклад, оформлення паспорту, подача містобудівельних документів, будь-яка справа, яка стосується влади — можна прийти в цей Центр. Центр працює повний робочий день. Ви отримаєте якнайкращі сервіси. Усі працівники, які тут працюють, знають просте правило — якщо ти щось робиш, маєш це робити, як сказав сьогодні отець, для Господа Бога. Це має бути найкраща якість. Ми тут очікуємо багато гостей, бо район великий. Наступні незабаром будемо відкривати у Личаківському районі, Шевченківському. Але цей буде перший такий великий», - розповів Андрій Садовий, міський голова Львова.

«Тепер у сихівчан немає потреби їхати у центр міста. ЦНАП співпрацює з державними органами. Тому послуги, які надаються державними структурами, також надаються у нашому Центрі. Ми співпрацюємо з Державною міграційною службою, з Управлінням державної реєстрації, з Держземагентством і, звісно, зі всіма структурами, які дотичні до надання послуг міської ради. На початок співпраці представники державних служб присутні в Центрі для того, щоб допомагати людині одразу надавати необхідну інформацію, щоб не ускладнювати процес, не відсилати людину в якусь структуру. Одразу на місці можна буде вирішити всі питання. Адже ми зацікавлені в тому, щоби послуги надавалися якісно.

Мешканці можуть до нас звертатися за послугами міської ради (управління земельних ресурсів, управління архітектури, питання економіки, реклама, всі послуги дозвільного характеру), послуги інспекції ДБК, послуги нормативної грошової оцінки, витяги геокадастру, прописка-виписка громадянина, прийом документів і видача українського паспорту, всі питання, що пов’язані з реєстрацією фізичних і юридичних осіб, справ нерухомості. Зараз у нас йде налагодження підключення відповідних реєстрів, і ми з реєстраційною службою налагоджуємо це питання. Після того, як всі технічні моменти будуть вирішені, ці послуги будуть надаватися в повному об’ємі. Консультації, допомога в оформленні документів, відповідні бланки заяв — все це є у Центрі.

Ми працюємо з 09.00 до 18.00 год. у понеділок-вівторок, у середу-четвер — до 20.00 год. У суботу працюємо до 16.00 год. Працюємо без обідньої перерви.

Поки що цей сервіс запрацював для сихівчан. Але, безперечно, такі Центри будуть працювати за єдиним принципом, для того, щоб людина сама могла собі обрати, де їй зручно, в будь-якому районі міста. Філософія Центру полягає в тому, щоб людина не ходила у довідні структури і установи. Вона приходить до адміністратора, і адміністратор повинен допомогти в будь-якому питанні, що стосується отримання тієї чи іншої послуги. Перелік документів, питання платності/безоплатності, реквізитів — якщо виникають проблемні питання з оформленням тієї чи іншої послуги, адміністратор також повинен надати відповідну інформацію, допомогти усунути неточності і, безперечно, проконтролювати вчасність надання цієї послуги.

Головний принцип: людина прийшла сюди, після того, як результат готовий, ми інформуємо людину смс-повідомленням або телефонним дзвінком (як людині зручно, вона це зазначає під час подачі документів), людина приходить сюди і отримує відповідні документи.

Терміни є різними, залежно від виду послуги. Є послуги, які надаються навіть протягом одного дня, є послуги — які протягом 10 днів, протягом місяця. Все залежить від того, яка це послуга. Звичайно, є такі послуги, які залежать від колегіального рішення, від рішення сесії міської ради. Там інша процедура, але ця інформація вся доступна, описана, стандартизована, розміщена на сайті міської ради, на сторінці ЦНАПу.

Загалом, більшість послуг є безкоштовними — це послуги міської ради. Платними є послуги державних органів: послуги міграційної служби, український паспорт, реєстрація проживання, виписка, послуги реєстраційної служби, витяги із Державного земельного кадастру. Є відповідні реквізити, вартість послуг є різною. Інформація є в інформаційній картці.

Ми запрошуємо сихівчан відвідати наш Центр і звертатися за послугами. Будемо раді допомогти», - розповіла начальник адміністративно-господарського управління Львівської міської ради Валентина Бартошик.

Окрім того, збільшився перелік послуг, які можна отримати в ЦНАП. Зокрема, мешканці можуть звернутися за послугами:

Львівської міської ради та її структурних підрозділів (в тому числі і документів дозвільного характеру); Державної міграційної служби (оформлення та видача паспорта громадянина України, вклейка фотокартки при досягненні 25- та 45-річного віку, реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання громадян); Державної реєстраційної служби (реєстрація речових прав, реєстрація юридичних осіб та СПД тощо); Держземагентства у м. Львові Львівської області; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області (подача декларації про початок виконання підготовчих робіт, будівельних робіт, про готовність об’єкта до експлуатації); Держгімпромнагляду (реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів тощо).

Новостворений офіс на Сихові є достатньо просторим, його площа 250 кв. м. Створено також умови для людей з особливими потребами. Офіс обладнаний електронною системою керування чергою, яка зарекомендувала себе з позитивного боку у Центрі надання адміністративних послуг м. Львова, що на пл. Ринок, 1.

Центр надання адміністративних послуг м. Львова на пр. Червоної Калини, 72А поділений на функціональні зони:

рецепція («Інформаційна довідка»), де можна отримати бланк заяви, інформаційну картку адміністративної послуги з переліком документів, зареєструватись в електронній системі керування чергою; зала очікування та написання заяв; дитячий куточок; дві операційні зали.

Роботу нового офісу забезпечуватимуть 12 адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Львівської міської ради. Також до роботи плануємо залучити фахівців відповідних державних органів (міграційної служби, реєстраційної служби) для надання консультацій та роботи в ЦНАП м.Львова на пр.Червоної Калини.

Наступні офіси відкриють на вул. К. Левицького та М. Хвильового. Ремонтні роботи практично завершені, триває внутрішнє оформлення, пошук персоналу.

Нагадаємо, з 2009 року запроваджено «гарячу» лінію міста 15-80, на яку можна звернутись з будь-якою проблемою. Звернення буде закрито лише після згоди заявника. За цей час опрацьовано близько 1 млн. дзвінків.

Львів — перше місто в Україні, яке в червні 2015 року відкрило інтернет-портал «Особистий кабінет мешканця» (https://egov.city-adm.lviv.ua/) з важливими електронними послугами (замовлення завірених копій ухвал ЛМР, видача довідок про перебування на квартирному обліку, довідки про несудимість в МВС, довідки про доходи в ДФС, а також низка електронних сервісів, таких як електронне звернення тощо).

Відповідно до програми «Львів 2020», у пріоритетах роботи міської влади на наступні роки — щоб Центри надання адміністративних послуг стали єдиним вікном вирішення питань львів’ян (від водійських прав до реєстрації підприємства). Львів першим в Україні розпочне видавати мешканцям електронні картки міжнародного взірця — «Картка львів’янина». Це сучасна соціальна банківська платіжна ID-картка, що надаватиме доступ до міських послуг.

Довідка

Ухвалою Львівської міської ради № 3318 від 15.05.2014 утворено Центр надання адміністративних послуг м. Львова, який знаходиться на пл. Ринок, 1, у приміщенні Ратуші, а також шість територіальних підрозділів у кожному районі міста.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р затверджено перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які повинні надаватися через Центри надання адміністративних послуг. Відтак, виникла необхідність розширювати територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг м. Львова, забезпечивши тим самим створення комфортних умов для мешканців при спілкуванні з владою.

Схожі новини