Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Для чого хлібу упаковка?

Пояснюють львівські хлібозаводи «Концерну Хлібпром».

Львівські хлібозаводи «Концерну Хлібпром» (ЛХЗ №1 та ЛХЗ №5), як найбільші виробники хліба в регіоні, розпочали інформаційну кампанію щодо переваг упакованого хліба. Хлібовиробник розмістив на частині свого упакування короткі роз’яснення з цього приводу. А це понад 35 тис. хлібин та повідомлень щодня.

У компанії пояснюють, що упаковка — це, перш за все, гарантія якості продукції, бо таким чином кожен виріб отримує захист від підробок та стороннього впливу упродовж усього ланцюжка доставки.

«Для найуживанішого продукту харчування — безпека має бути перш за все, — розповідає керівник управління маркетингу Ігор Яницький, — і пакети захищають вироби від зовнішніх загроз. До того ж сьогодні саме упаковка забезпечує простежуваність продукту та інформує, який виробник відповідальний за нього».

Для покупців це також зручність — улюблений хліб легше знайти на полиці, нести та зберігати вдома. При цьому упакування дозволяє виробам довше залишатись свіжими.

Що стосується упаковки, то вона для підприємства виготовляється у Польщі і має всі сертифікати якості міжнародного зразка. Тож є безпечною та дозволяє «дихати» продукту, що пояснюється спеціальним складом харчової плівки.

За словами Ігоря Яницького, цей проект покликаний привернути увагу громадськості до проблеми підробок та захистити від них споживачів. А також — нагадати, що саме упаковка дозволяє ознайомитись зі складом продукції, адже продукти харчування повинні бути безпечними та корисними.

Схожі новини