Передплата 2024 «Добре здоров’я»

На Новорічно-Різдвяні свята — туристичний бум

Очікують півмільйона гостей! Торік було 300 тисяч.

Цього року місто Лева мало 2,6 мільйона туристів (приріст 30%). На черзі ще високий туристичний сезон, який припадає на Новорічно-Різдвяні вакації. Як розповіла “ВЗ” начальник управління туризму Львівської міської ради Галина Малець, за місячний період зимових свят (середина грудня і до майже кінця січня) у Львові очікують півмільйона гостей. Це можна вважати туристичним рекордом, бо торік у цей період до нас приїхало 300 тисяч гостей. А у попередні роки (2013-2014) — по 120 тисяч.

Понад половина гостей, які вже забронювали номери у готелях, квартирах, хостелах, — українці. Переважно до міста Лева їдуть святкувати туристи з Києва, Одеси, Дніпра, Харкова. Решта — іноземці: поляки, німці, білоруси, італійці, турки, американці. “Чимало американців з українським корінням приїжджають саме на Новорічні свята, щоб відвідати свої родини у Львівській області та у Львові. Новорічні свята у Львові стартували з відкриття Різдвяного ярмарку, - каже Галина Малець. - Минулих вихідних можна було спостерігати зростання кількості гостей у центрі”.

- Не секрет, що на цьому ярмарку торгують китайським ширвжитком, а під кінець свят страви не надто свіжі...

- Різдвяний ярмарок, - партнер Львова, “магнітом” притягує гостей. Цього року їхня увага буде прикута до великого ткацького станка. Туристи зможуть спостерігати за виготовленням гуцульських вовняних ліжників. Власники ярмарку встановлять інтерактивну шопку.

Щодо сувенірного краму, то ще торік Львівська міська рада, управління туризму та департамент економічної політики спілкувалися з власниками ярмарку. Вимагали більше не торгувати китайським крамом. Хочемо, щоб на святкових ярмарках торгували лише сувенірами ручної роботи від львівського виробника. Це важливо, бо ярмарок — обличчя міста. Туристи їдуть до Львова по автентику, а не по китайські підробки. Треба розуміти, що автентичні сувеніри ручної роботи значно дорожчі. Не кожному відвідувачу ярмарку по кишені цей товар.

- Окрема тема — драконівський стрибок цін на готелі та квартири. Для іноземного туриста це не дорого, а от по гаманцю українського б’є неабияк.

- Подорожчання житла в період високого туристичного сезону — світова практика. Львівська міська рада не може вплинути на власників помешкань. Хоча говорили з власниками готелів. Готельєри і самі розуміють, що мали би боротися за клієнта. Визначають, на скільки відсотків комфортно підвищити ціну. Лише 30% гостей, які відвідують Львів, поселяються у готелях. Решта мешкає у хостелах чи орендує квартири.

- Яка доля проекту, що передбачає туристичне розвантаження центру? Що, окрім Шевченківського гаю, гіди покажуть туристам, щоб презентувати зимовий Львів?

- Чимало гідів організовують на свята ексклюзивні програми за межами площі Ринок та проспекту Свободи. Але є нюанс. Як би ми не розширювали межі туристичного міста, все одно у попиті буде площа Ринок... Цього року буде чимало цікавинок у Парку культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького. У парку “Знесіння” - новорічний карнавал та діджей-вечірка.

Фото автора

Схожі новини