Передплата 2024 «Добрий господар»

Відтепер упаковку цікаво буде… читати. «Хлібна хата» змінила свій вигляд

  • 26.05.2016, 10:30
  • 5 282

Користь від нової упаковки перевищить незручності через зміну вигляду продукції, переконані в компанії.

Найбільший виробник хліба на Львівщині у травні змінює упаковку всієї своєї продукції. Директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Янишівська поспішила розповісти, чому це нововведення непересічне і чим воно буде корисним для покупців.

На сьогодні продукція ТМ «Хлібна хата» — це до 6 мільйонів хлібин та булочок на місяць, виготовлених за класичними технологіями на Першому та П’ятому львівських заводах і Самбірському хлібокомбінаті. Це також 24 різновиди продукції. Тому наш обов’язок попередити велику кількість наших споживачів про зміни, які очікують їх незабаром біля полиць у хлібних відділах.

У травні вся упакована продукція ТМ «Хлібна хата» змінить свій вигляд. Залишиться відома назва, впізнаваний, але видозмінений логотип, і основні кольори. Цій зміні передувала велика робота підприємства. Кілька років ми збирали пропозиції споживачів і проводили дослідження щодо зручності упаковки. Як наслідок, дізнались, що назагал людям у магазинах не лише важко розібратись з асортиментом, а й з тим, з чого і за якою технологією виготовлений кожен хліб. При цьому етикетки мають дуже дрібний шрифт і не кожен може їх прочитати.

Тож ми вирішили найважливішу інформацію про продукт друкувати більшим шрифтом на самій упаковці. Відтепер, залежно від виробу, на упаковці з-поміж іншого міститься інформація про тривалість та технологію виготовлення виробу, особливості складу та окремих додатків, рекомендовану норму споживання, стандарти виробництва, культуру споживання тощо.

Таким чином, покупцю, який дбає про здоровий раціон, буде легше обирати необхідний продукт.

Взагалі упаковка для продукту щоденного вжитку дуже важлива — вона допомагає захистити продукт від впливу людського фактору при доставці чи продажу, дозволяє довше зберігати його свіжість, оберігає від підробок. А тепер ще й дозволить підвищити обізнаність українського споживача щодо хліба. Бо, як ми знаємо, вона зараз на дуже низькому рівні.

Слід сказати і про безпечність використаних матеріалів. Дана упаковка постачається з Польщі і має всі необхідні сертифікати безпечності та якості, визнані в ЄС. При цьому сама лише зміна упаковки не вплине на вартість продукції.

Будемо раді отримати ваші відгуки та пропозиції на безкоштовну гарячу лінію компанії за номером — 0 800 508 900. Цей номер для зручності також міститься на упаковці.

Схожі новини