Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Масовка заробляє по 50 гривень, а артисти виступають задурно...

Журналіст «ВЗ» побувала за лаштунками знімального майданчика популярного телешоу «Як дві краплі»

В осінньому телесезоні телеканал “Україна” збирає справжній урожай нових програм, серед яких шоу “Як дві краплі”. У цьому шоу українські естрадні зірки змагаються за те, хто з них стане найкращим виконавцем відомих світових хітів. Вони перевтілюються на відомих музикантів минулого та сьогодення і наживо виконують їхні найвідоміші хіти, намагаючись бути максимально схожими на оригінал.

У проекті беруть участь 10 українських виконавців — Андрій (El) Кравчук, Фагот (Олег Михайлюта), Аліна Гросу, Дантес, Василь Бондарчук, Оля Полякова, Ірина Розенфельд, Єва Бушміна, Валерій Харчишин і Наталія Могилевська. За умовами конкурсу, ніхто не вилітає і нікого не додають. Учасники не просто перевтілюються і змагаються за право називатися найкращою копією. Вони демонструють свій талант і проявляють себе у найкращому артистичному і виконавському світлі.

Мені пощастило побувати на шоу “Як дві краплі” під час репетиції і зйомок, що проходять на кіностудії ім. Олександра Дов­женка. Учасники готуються до запису нової програми протягом тижня, а у призначений день приходять на кіностудію, де їм дають по 30 хвилин на репетицію. Потім над ними чаклують кращі московські візажисти і гримери.

Того дня членами журі були прима Національної опери Сусанна Чахоян, автор і співпродюсер народного скетч-шоу “Файна Юкрайна” Андрій Молочний, російська акторка Людмила Артем’єва (відома за серіалом “Свати”.- Г. Я.). Тримали у суворій таємниці, хто буде четвертим, змінним, членом журі. Подейкували, що буде Філіпп Кіркоров...

Першою приїхала Людмила Артем’єва. Піар-менеджер проекту “Як дві краплі” перепинила її і попросила сказати кілька слів на камеру телеканалу та кільком запрошеним журналістам ЗМІ. “Сонце, я інтерв’ю не даю”, — усміхнулася акторка. “Ну, будь ласка, хоча би кілька слів”. “Якою мовою я ще маю вам сказати, щоб ви мене зрозуміли: я інтерв’ю не даю!” — відрубала з притиском так, що вже більше ніхто і не пхався до неї. Людмила Артем’єва сховалася у своїй гримерці. На люди вийшла, коли починалося шоу, — у рожевій перуці “під каре” і бірюзовій в’язаній маринарці, яка підкреслювала її худорлявість.

Коли під’їхало чорне VIP-авто, і з нього вийшов Філіпп Кіркоров, народ навколо аж вищав від радості. Співак світився щастям і чарівно усміхався. Сказав кілька слів на камеру і, зіславшись на “опазданіє”, попрямував у свою гримерку.

Тим часом зірки-«пе­реб­ран­ці» готувалися до виступів. Хто звільнився, бродив коридорами, пив каву і спілкувався з народом. Можна було перекинутися кількома фразами з Валерієм Харчишиним, Андрієм Кравчуком, Аліною Гросу. Ольга Полякова і Єва Бушміна чемно сиділи у своїх гримерках. Красень Фагот сипав жартами, роздавав компліменти і підморгував. Співаки не демонстрували високомірності і зірковості. Натомість співачка Наталія Могилевська поводилася як справжня прима. Прийшла на кіностудію без настрою у супроводі чотирьох чоловіків, схожих на тілоохоронців. І відразу ж сховалася у своїй гримерці. Підійти і поспілкуватися — нереально. Під дверима постійно чатував хтось із них, щоб ніхто не посмів порушити спокою зірки. Співачка попередила: бачити нікого не бажає.

Близько 18-ї години запустили масовку. Люди, які відповідають за порядок у залі, так звані бригадири, керували процесом. Розсаджували по місцях і давали інструктаж. Коли оголошують нового виконавця, зал має голосно плескати у долоні, можна видавати якісь звуки захоплення — пищати, вищати і кричати протяжне “у-у-у...”. Під час виступу дозволяється розмахувати “вліво-вправо” руками і навіть танцювати. Коли ж співак закінчить виступ, за командою треба зір­ватися з місця і стоячи плескати. Довго плескати!

Я сиділа у масовці і зривалася за командою з місця десять разів. Так плескала у долоні, що, дивуюся, як мені не злізла шкіра. Дозволялося тупати ногами. Бригадир, який “керував” нашим сектором, на собі показував, що і коли маємо робити. Як тільки він зривався з місця, ми усі також це робили. Здіймав руки вгору і демонстрував “хвилю” — ми робили те саме. Єдине, чого ми не повторювали, — свисту. Бо Артем (так його звали. — Г. Я.) свистів, як Соловей-розбійник. Коли треба і не треба було! Від його недоречного свисту ставало соромно перед виконавцями. Особливо, коли Оля Полякова запитала зі сцени: “Ваш свист що означає? Вам подобається чи, навпаки, — не подобається?”.

У перерві, поки міняли декорації, ходити глядачам суворо заборонено. Тож випала нагода поспілкуватися зі сусідками “по партеру”. За словами студентки Юлії, вона прийшла з подругою на запис програми втретє. Каже, щоб піти на концерт, треба віддати певну суму грошей. А тут, мало того, що подивиться на зіркове шоу, то ще й заробить за знімальний вечір 50 гривень. Оскільки запис закінчується пізно ввечері, масовку розвозять по домівках. Тож не переживає, як добереться додому. Казала, наступного тижня знову прийдуть з подругою, вже записалися на зйомку.

Ведучі шоу — “няня” Анастасія Заворотнюк (інтерв’ю з акторкою читайте у журналі “Життя і жінка”, №11 за листопад 2013 р. — Г. Я.) і резидент Comedy Club Антон Лірник — сипали жартами зі сцени, “підколювали” не лише співаків, а й членів журі. Антон кілька разів нагадав Андрію Молочному, що він — багатодітний батько (в Андрія п’ятеро дітей. — Г. Я.)... Після виступу Василя Бондарчука, який на кілька хвилин став “другою краплею” Тома Джонса з піснею “Секс-бом”, ведучі “запалили” зал. “Тому Джонсу” підспівували і підтанцьовували три дівчини, тож після цього виступу Антон запитав у Насті, чи зможе вона так “збацати” у підтанцьовці. Анастасія запросила собі на сцену Людмилу Артем’єву і Сусанну Чахоян. А вони не підвели, показавши, хто “справжній секс-бом”. До речі, Сусанна Чахоян поводилася як справжня прима — могла і підспівати, і показати, як треба було заспівати. Якщо і критикувала когось, то робила це настільки делікатно, що глядачі це сприймали, як комплімент співакові.

Фагот «як дві краплі» був подібний на Миколу Мозгового

Не буду переповідати, хто на кого перевтілився і як їм це вдалося, бо глядачі самі можуть щонеділі оцінити таланти виконавців. Якщо навіть сам король російської естради був у шоку, коли побачив на шоу відразу двох Філіппів Кіркорових (перевтілювалися Дантес і Оля Полякова. — Г. Я.), і казав, що навіть припустити не міг, що його так майстерно можуть скопіювати. Але те, що наші виконавці ходять на репетиції і співають наживо (це основна умова конкурсу. — Г. Я.), і за це не отримують гонорару, — честь їм і хвала. Як розповіла журналісту “ВЗ” піар-менеджер телеканалу “Україна” Оксана Данилюк, журі оцінює виконавців за системою “Євробачення”, даючи від 2 до 12 балів кожному виконавцеві. Не ставлять лише 11 балів. Гроші, які виспіває переможець, підуть на благодійність. Яка це сума, наразі не відомо. Після основних дванадцяти ефірів, за підсумками набраних балів, буде визначено переможця. За тиждень до Нового року відбудеться гала-концерт (13-й ефір), на якому назвуть переможця. В останній день старого року, 31 грудня, покажуть “Блакитний вогник”, під час якого усі учасники шоу “Як дві краплі” виступлять зі своїми найкращими хітами. Але виступити щонеділі на телеканалі і показати сповна свій талант — ось, мабуть, основна винагорода для артиста.