Передплата 2024 «Добра кухня»

Ненав’язливий сервіс Центру адміністративних послуг

Замість обіцяних п’яти днів свій паспорт я чекаю вже четвертий тиждень.

Коли досягаєш віку “баба ягодка опять”, мусиш змінювати у паспорті фотографію. І нема на то ради... Признаюсь чесно, я страшенно не люблю усі ці бюрократичні процедури. Завжди на це шкода часу і нервів. Але знайомий заспокоїв, мовляв, зараз ці всі процедури максимально спрощені і комфортні.

Нещодавно відкрили сучасні центри надання адміністративних послуг, і там за якихось півгодини мені все зроблять. Порадив піти у такий центр на Сихові (пр. Червоної Калини, 72-а), бо там, каже, найменше людей. Беру паспорт, нову фотографію і їду на Сихів. Справді все добре організовано. Береш талончик і чекаєш, поки твій номер черги висвітиться на електронному табло. Чекала хвилин з п’ятнадцять. На табло з’явився мій номер і номер столика, до якого маю підійти. Приємна жіночка взяла мій паспорт, видала реєстраційну картку і попередила, що протягом п’яти робочих днів на мій мобільний прийде SMS, що документ готовий. 

Минуло п’ять робочих днів, есемеска не прийшла. Потім ще п’ять днів. Знову “глухо”. Я вирішила поцікавитись, як справи з моїм паспортом, може, забули SMS надіслати? Телефоную до центру, кажу номер своєї реєстраційної картки і запитую, чи готовий мій документ. Жіночий голос відповідає: “Ваш документ у роботі. У міграційній службі”. Уточнюю, мовляв, минуло вже два тижні, чому затримка? Затримка, пояснює, могла виникнути через те, що документ “гуляє” між районами: я подавала на Сихові, а роблять його у Галицькому районі. Таке, мовляв, трапляється. Чекаю. Минуло три тижні. Ні одвіту ні привіту. Знову телефоную. Чую ту саму відповідь: “Ваш документ у роботі міграційної служби”. Тоді телефоную на гарячу лінію міграційної служби. Пояснюю ситуацію. На що чоловічий голос відповідає мені запитанням: “А чого їхній кур’єр не забирає документ? Він вже, мабуть, давно готовий”. Знову телефоную у сервісний центр. Запитую, чому кур’єр не забирає мій документ. “Бо він не готовий, - відповідають. - Якби був готовий, кур’єр, який їздить туди щодня, забрав би”. Замкнуте коло. Ось такий ненав’язливий “швидкий та зручний сервіс”!

Добре, що протягом цих трьох тижнів мені паспорт не знадобився. А якби мала термінову справу, де потрібно засвідчити особу, чи їхала у відрядження? Але кого це обходить?..

 

Схожі новини